Csapatépítés

200x200_connact_tabla

A ConnAct új csapatépítő és szervezetfejlesztő eszköze egyedileg ötvözi a társasjátékok szórakoztató hangulatát, a csapatépítés összekovácsoló szerepét és a szervezetfejlesztő módszerek gyakorlatias alkalmazását. A csapattagok játszva, egymáshoz kapcsolódva egy élő társasban építhetik a csapatszellemet, több mint 150 szervezet- és csapatfejlesztő feladaton keresztül. Együtt fejlődnek és segítik egymást az élet különböző színterein: kommunikáció, emberi kapcsolatok, munka-magánélet egyensúly, önmegvalósítás. A csapatok változatos feladatokon keresztül építik önismeretüket céges szituációkban, és egymáshoz kapcsolódva kovácsolódnak össze egy közös cél érdekében.


 

 

A játék célja
Az innovatív élményalapú csapatépítő és szervezetfejlesztő eszköz használata során az élet különböző színterein fejlődhetünk: kommunikáció, asszertivitás, önismeret, empátia, csapatmunka, érveléstechnika, egyensúlyteremtés, kreativitás stb.

Ajánljuk a játék kipróbálását:

HR-eseknek:
• szervezetdiagnosztikai eszközként használható,
• tréningterv kialakítását segítő eszköz,
• AC kiegészítéséhez,
• fejlesztendő területek feltárására,
• kollegiális kapcsolati háló feltérképezésére,
• ha feszültség van a csapat tagjai között.

Továbbá ha a szervezet átalakulóban van:
• ha új kolléga érkezik a céghez,
• ha új vezetőt kap a csapat,
• ha összeolvad 2 osztály/részleg/vállalat,
• ha új osztály jön létre.

FONTOS: a játékpszichológia. A játék során az ember megmutat olyan rejtett, tudatalatti viselkedési mintákat, melyeket pl.: egy interjún vagy egy tudatosan felkészült helyzetben nem lehet meglátni. Így nagyon jó diagnosztikai terep lehet, hogy rámutasson egy adott cég csapatdinamikájára, fejleszteni kívánt területeire.

Játékosok életkora: bárki, akinek már van munkatapasztalata, vagy volt már bármilyen csapatnak, közösségnek része, de alapvetően 18+

Játékosok száma: min. 6 max. 36 fő (igény esetén 3 x 36 fő – 3 táblával)

Játék menete:
A játékosok csapatba rendeződnek, és kialakítják a saját stratégiájukat. A kezdő csapat egyik tagja óriás dobókocka segítségével kidobja, melyik életterületből fognak feladatot megoldani, majd választanak feladattípust, amelyhez delegálnak egy csapattagot. A feladatok megoldásában minden csapat delegáltja részt vesz, így mindenki be van vonva a játékba. A főszereplő csapat delegáltja és a feladat megoldásában résztvevő többi csapat delegáltja is léphet előre a pályán a bábujával. A dobókockával 6-ost dobva kijátszódik egy “csavar”, ami ha kidobásra kerül, jelentősen befolyásolhatja az adott csapat sorsát. A pályán haladva sorskorongokat is gyűjthetnek a játékosok, ami a végső pontozásban nagy szerepet játszik. Az a csapat nyer, amelyik a játékidő letelte után (min.1 óra) a legtöbb pontot gyűjtötte. Pontot ér: a bábuk bejuttatása a kör középpontjába (5 pont), és a sorskorongok (+3 pontok, 0 és -1).

csapatépítésÉletterületek:
• Kommunikáció
• Munka-magánélet egyensúly
• Siker (önmegvalósítás)
• Emberi kapcsolatok
• Belső erőforrások/értékek

 

20160917_191059Változatos feladattípusok:
• Szoborban formázd meg!
• Mesélj a képekkel!
• Mutogasd el!
• Érezd át!
• 10 szóval magyarázd el!
• Vitázz!
• Alkoss definíciót!
• Tabu! Írd körül!
• Cserélj szerepet!
• Rajzold le!

 

 

Egy kis ízelítő legutóbbi csapatépítőnkből.

Akik eddig bennünket választottak:

Axa Bank, Ernst&Young, IBM Capital Hungary,  Trebag Kft., HÖOK

Árajánlatkérés

További információ:

info@connact.hu